Chainbox

Superhelten Legetøj ApS B2c e-handelsløsning med Visma.net, PIM og flexvoucher

Om Superhelten Legetøj ApS

Superhelten legetøj ApS er en legetøjsbutik med 4 fysiske butikker på sjælland og et centralt lager i Glostrup. Superhelten anvender Visma.net - et standardiseret og cloudbaseret ERP-system - ERP systemet har et tilgængeligt REST API som gør det muligt at koble eksterne systemer på og dermed udvide økonomisystemets basis funktionalitet den vej igennem.

Til at håndtere lager pluk, pak og forsendelse på lageret i Glostrup er WMS systemet Lagersystem.dk koblet på og FlexPOS benyttes som kasseløsning ude i butikkerne.

Tryk her for at besøge Superheltenlegetoej.dk

Vareoprettelse, indkøb, varemodtagelse, disponering og prissætning håndteres i Visma.net og lagersystem.dk og disse innformationer flyder løbende over i deres e-handelsløsning og bruges aktivt i forbindelse med deres online salg og via integrationen til PIM er dobbeltvedligeholdelse af data elimineret.

E-handelsløsningen består af en webshop frontend baseret på Umbraco CMS med integration til Visma.net og chainbox.io dataplatformen.

Al håndtering af produktdata og publisering af varer online vedligeholdes i PIM system og salgsordrer flyder tilbage til Visma.net friktionsløst.

Nogle af væsentligste kriterier i Superheltens løsning er at understøtte salget i de fysiske butikker, de events der løbende afvikles og at det er muligt at understøtte de aktive online communities de har på Facebook, Instagram og Youtube. Den fleksibilitet som umbraco cms løsningen tilbyder er derfor central i forbindelse med opsætning af indhold målrettet disse kanaler.

Som legetøjsforhandler er der løbende udskiftning af sortimentet og store dele af udvalget udgår med lager, så det er kritisk at der er en hurtig arbejdsgang i forbindelse med berigelse og publisering af varer til webshoppen, og at der i løsningen er automatik der håndterer at varernes livscyklus og sikrer at de friktionsløst udgår af online sortimentet når de udgår med lager.

Understøtter salget i de fysiske butikker

På alle produkter er der via integrationen til Visma.net registreret nuværende lager pr. lokation og en besøgende kan let finde ud af hvor de kan køre hen og købe varen hvis de skal bruge den i dag.

Det er muligt for besøgende at bestille online og i vælge at afhente varer direkte i butikker eller på lageret i Glostrup.

Fysiske og digitale flexvoucher gavekort

FlexPOS systemet som benyttes som POS i Superheltens butikker har et ekstramodul til at udstede og håndtere både fysiske og virtuelle gavekort. Dette er implementeret i webshoppen og kunderne kan dermed nå at købe en "sidste øjeblik" gave via mail som de selv kan printe - eller benytte et gavekort de har købt i en af de fysiske butikker online.

Bo Esbjørn
Kontakt
BO ESBJØRN
for mere information
+45 20 68 24 14 bo@chainbox.dk